به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جلال ملکی، با اشاره به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر در اثر سقوط خودرو، گفت: ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه خودرویی در مسیر بزرگراه صدر قسمت انتهایی بلوار قیطریه، یک مورد حادثه سقوط خودرو اعلام شد. وی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جلال ملکی، با اشاره به فوت دو نفر و مصدومیت یک نفر در اثر سقوط خودرو، گفت: ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه خودرویی در مسیر بزرگراه صدر قسمت انتهایی بلوار قیطریه، یک مورد حادثه سقوط خودرو اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد که یک دستگاه خودروی ۲۰۷ با سه نفر سرنشین، دو مرد جوان و یک خانم که در طبقه اول پل صدر در مسیر غرب به شرق در حال حرکت بودند، به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف می‌شوند و پس از برخورد با گاردریل از روی آنها عبور می‌کند و به کف رمپ برخورد می‌کند.

ملکی اظهار کرد: سه سرنشین خودرو پیش از سقوط خودرو به بیرون پرتاب شده بودند.

وی با بیان اینکه خودرو به دلیل شدت برخورد دچار آتش‌سوزی شد، اذعان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش نفرات را از گاردریل خارج کردند که به تأیید عوامل اورژانس دو مرد جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خانم نیز دچار مصدومیت‌های شدیدی شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد، اظهار کرد: خوشبختانه سقوط این خودرو روی خودرویی دیگر یا عابر صورت نگرفت و به شخص دیگری آسیب وارد نشد.

انتهای پیام/

منبع