علی رضایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: چهارشنبه شب مورخه ۱۹ آبان ماه، پیکر بی جان مادر ۳۹ ساله به همراه فرزند پسر ۵ ساله در حمام منزل مسکونی کشف شد که این حادثه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اتفاق افتاده است. وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: […]

علی رضایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: چهارشنبه شب مورخه ۱۹ آبان ماه، پیکر بی جان مادر ۳۹ ساله به همراه فرزند پسر ۵ ساله در حمام منزل مسکونی کشف شد که این حادثه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اتفاق افتاده است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: جسد بلافاصله برای انجام آزمایشات به پزشکی قانونی ارجاع شد و ساعت ۱۴ بعد از ظهر طبق مستندات و مشاهدات پزشکی مرگ مادر و کودک ۵ ساله خود بر اثر خفه شدگی گاز منواکسید کربن تأیید شد.

دادستان مشگین‌شهر ادامه داد: هیچ گونه آثاری در بدن مادر و کودک از ضرب و شتم و آسیب دیدگی گزارش نشده است و انتظار داریم از هرگونه شایع پراکنی توسط مردم و رسانه‌های محلی خودداری شود.

رضایی تصریح کرد: تمام پرونده‌های فوتی که مشکوک به قتل است توسط بازپرس‌های ویژه پرونده تا دستیابی به کشفیات مستند پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع