به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهدی رهبر ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته کارگاه‌های و برنامه‌های مختلفی در حوزه سلامت روان دانشجویی و توجه به دغدغه‌های دانشجویان، با تلاش‌های اداره مشاوره در سطح دانشگاه برگزار شده است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهدی رهبر ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته کارگاه‌های و برنامه‌های مختلفی در حوزه سلامت روان دانشجویی و توجه به دغدغه‌های دانشجویان، با تلاش‌های اداره مشاوره در سطح دانشگاه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی حامی با هدف حمایت و کمک به دانشجویانی که خود و یا خانواده آنها دچار مشکل مالی هستند، در دستور کار قرار گرفته و آئین‌نامه راه‌اندازی این صندوق تدوین شده و به زودی آغاز به کار می‌کند.

نایب رئیس شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: همچنین «خدمات سلامت دانشجویی» با هدف ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و روان شناختی در دانشگاه، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت امور بهداشتی، راه‌اندازی می‌شود.

رهبر با اشاره به اهمیت بحث ارائه خدمات روانشناسی به دانشکده‌های اقماری دانشگاه، تصریح کرد: طبق مصوبه‌ای که در این جلسه داشتیم، دانشکده‌های اقماری باید به بحث حضور روانشناس در دانشکده خود اهمیت دهند تا حداقل سه روز در هفته، دانشجویان بتوانند از این خدمات بهره مند شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در پایان جلسه شورای تأمین سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از رئیس و کارشناسان اداره مشاوره دانشگاه به مناسبت روز روانشناس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر