به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از سرای زنجیرلو اردبیل اظهار کرد: عملیات بازسازی و ساماندهی «سرای تاریخی زنجیرلو» اردبیل با جدیت انجام می‌شود تا به شکل استاندارد بازسازی شود. وی با بیان اینکه این مجموعه شامل ۴۲ باب مغازه است، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از سرای زنجیرلو اردبیل اظهار کرد: عملیات بازسازی و ساماندهی «سرای تاریخی زنجیرلو» اردبیل با جدیت انجام می‌شود تا به شکل استاندارد بازسازی شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه شامل ۴۲ باب مغازه است، افزود: از این تعداد بازسازی و مرمت ۱۴ باب شروع شده و در حال تکمیل شدن است.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده با حمایت دستگاه‌های متولی عملیات ساماندهی و مرمت بقیه مغازه‌های «سرای زنجیرلو» نیز آغاز شده و با برنامه‌ریزی تمام سرا به طور کامل ایمنی شود و برای خدمات دهی در اختیار مردم قرار گیرد.

اعتماد اعجازی به آغاز عملیات ساماندهی و مرمت ۱۳ باب مغازه راسته پنبه فروشان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: ایمن سازی و مرمت سراها و بازارهای قدیمی اردبیل در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی مورد تاکید است و با جدیت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مطالعات مدونی برای مرمت و بازسازی بازارها و سراهای در اردبیل انجام شده که با همکاری و حمایت دستگاه‌های متولی و تأمین اعتبارات در مدت زمان پیش بینی شده این امر اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر