سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از کمپین در خانه بمانیم به عنوان یکی از خواسته های بزرگان برای مقابله با ویروس کرونا نام برد و گفت: در این شرایط خاص مردم با رعایت توصیه های بهداشتی و تعویق آداب و رسوم نوروز در تامین سلامتی جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن قدر دانی از ایثار و فداکاری های مدافعان سلامت در اردبیل گفت: در شرایط فعلی همه موظف هستنذ با پیروی با سخنان بزرگان کشوری و استانی در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه تلاش کنند.

وی از عموم مردم خواست تا در این شرایط خاص و حساس با عمل به دو مولفه آسان و در عین حال سخت و طاقت فرسا مقدمات نابودی این بیماری منحوس را فراهم کنند.

بابازاده از کمپین در خانه بمانیم به عنوان یکی از خواسته های بزرگان نام برد و گفت: این کار کوچک امام طاقت فرسا زمینه کنترل و پیسگیری کرونا ویروس را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه مسئولین خادمین ملت هستند به آداب و رسوم و فرهنگ نوروز اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست داریم تا با رعایت اوضاع پیش آمده و ماندن در خانه و عدم دید و بازدید نوروزی، اجازه ورود تلخکامی در هیچ خانه ای را ندهند چراکه زمان برای صله رحم و دید و بادید وجود دارد و می توان پس از رفع این بلا نیز آداب و رسوم سال نو را به جای آورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود لزوم حفظ آرامش در جامعه را یادآور شد و گفت: همه داوطلبان فعال در عرصه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و هیأت های حسینی که کارهای خلاقانه زیادی انجام می دهندتا شادی و نشاط توام با سلامتی را به جامعه بازگردانند،گفت: بهتر است این فعالیت ها منسجم و با رعایت تدابیر سازمان بسیج همراه شود تا اقدامات صورت گرفته نیز ملموس تر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات شایسته و درخور توجه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در مورد مقابله با کرونا ویروس قدردانی کرد و گفت: این عزیزان در خط مقدم جانفشانی می کنند و شایسته تقدیر هستند.

بابازاده با بیان اینکه همه دست اندرکاران دستگاه های اجرایی استان و در رأس آن استاندار اردبیل صمیمانه و دلسوزانه در راه تامین سلامت مردم تلاش می کنند، گفت: همکاری و تعاون بازاریان و مغازه داران که در آستانه عید نوروز به کسب و کار می پردازند، در این ایام خاص با گذشت و چشم پوشی از فعالیت های اقتصادی، در تامین سلامتی مردم بکوشند چراکه سلامتی بزرگ ترین نعمتی است که با هیچ ثروتی بدست نمی اید.

وی اهمیت دعا و توسل را یادآور شد و گفت: دعا و توسل همواره و در همه برهه ها و سختی ها کارگشا است و این موضوع بارها در دوران دفاع مقدس بارها به اثبات رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دعای صادقانه نصرت الهی را در بر دارد گفت: ما به عنوان سرباز کوچک اسلام  همراه مردم هستیم و تا از بین رفتن این بیماری دست از تلاش شبانه روزی بر نخواهیم داشت.

وی در پایان سخنان خود بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی که اولاتر از همه هستند ضمن دعوت مردم به دعا و نیایش از همگان خواستند تا با رعایت توصیه های بهداشتی پزشکان و متخصصان امر در کنترل  و نابودی این ویروس در کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/