نماینده گرمی و انگوت در مجلس گفت: مردم استان اردبیل هم در مرکز استان و هم در شهرستانهای شمال و جنوب استان از نبود اشتغال به شدت در فشار اقتصادی و معیشتی قرار دارند.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه عدم توسعه متوازان در کشور باعث برخورداری ۸ استان از مزایای کارخانجات و تولیدات پتروشیمی شده و بقیه استانها از جمله استان اردبیل از استانهای کمتر توسعه یافته میباشد.

ناظر بر اشتغال استان اردبیل ادامه داد: ارزیابی ها و نوع تعریف از بیکاری شاید متفاوت باشد اما آنچه که بنده در ارزیابی ها و مشاهدات عینی می بینم جوانان استان و بخصوص تحصیل کرده ها بیکار بوده و دنبال کار هستند که متاسفانه بدست هم نمی آورند.

نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه اکثر مراجعه کنندگان به دفاتر نمایندگان فقط برای کار و اشتغال می باشد، افزود: بنده در دفاتر خود در شهرستان گرمی مغان و شهرستان انگوت و بخش موران لیست بلند بالای از اسامی جوانان بیکار دارم که شرمنده این عزیزان هستم گر چه با تمام توان با جذب سرمایه گذاری های سازمانهای نیمه دولتی و شخصی در صدد رفع این معضل اصلی حوزه انتخابیه ام هستم.

اسماعیلی تصریح کرد: باید واقعیتها را به مردم و جوانان گفت و با همفکری به راه حل نتیجه بخش رسید با پاک کردن صورت مسئله نمی توان به مردم پاسخ قانع کننده داد. اگر می خواهیم فرزند آوری و ازدواج را آسان کنیم راه حل اول آن حل اشتغال خیل عظیم جوانان بیکار می باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علی قاسمیان