سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش بینی نشان دهنده تداوم جوی نسبتاً پایدار در استان تا پایان هفته جاری است. وی افزود: در این مدت آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری توأم با وزش […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش بینی نشان دهنده تداوم جوی نسبتاً پایدار در استان تا پایان هفته جاری است.

وی افزود: در این مدت آسمان استان غالباً صاف تا نیمه ابری توأم با وزش باد گاهی تند و هوای گرم تابستانه خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از احتمال رگبار باران و یا رعد و برق در برخی مناطق استان خبر داد و گفت: با توجه به گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جو و نیز شرایط فصلی و محلی، در برخی نواحی استان به خصوص نوار شمالی رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران یا رعد و برق احتمال می‌رود.

محمدی به افزایش دمای هوا طی روز پنجشنبه در استان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به جنوبی شدن جریانات جوی، ضمن افزایش سرعت وزش باد تند تا نسبتاً شدید به ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی، شاهد افزایش محسوس دمای هوا نیز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در اواخر آخرین روز هفته جاری جمعه ۱۲ شهریور سامانه بارشی وارد استان شده و موجب کاهش محسوس دما و بارش باران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع