معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: مردم‌داری رکن اساسی حکمرانی قوی و منسجم است که در دولت سیزدهم بیش از گذشته جلب رضایت مردم هدف‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کاظم دبیر عصر شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: دولت سیزدهم بعد از روی کار آمدن بیشترین تلاش و محور فعالیت خود را بر مدار جلب رضایت مردم گذاشته تا زمینه بهبود فرآیندها و اقدامات مؤثر را به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: مردم‌داری نه تنها در شعار بلکه در عمل مورد توجه مدیران، مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی قرار گرفته و همواره بر این اصل تاکید داریم که شاکله و بنیان نظام اسلامی و دینی ما بر حضور اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف بنیان گذاشته شده است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: امیدواریم با حرکتی منسجم در سال‌های پیش رو بتوان بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به جامعه، به عموم مردم به ویژه محرومان انجام داده و زمینه جلب رضایت آنها را فراهم کرد.

دبیر افزود: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در مناطق مختلف استان طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی آماده افتتاح شده که همه این طرح‌ها برای تسهیل امور مردم در حوزه‌های مختلف و جلب رضایت آنها در انجام مأموریت خطیر خدمت‌رسانی بی‌منت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دهه فجر در شهرستان مرزی اصلاندوز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال ۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی از این طرح‌ها استفاده کنند.

دبیر عمده این طرح‌ها را راه‌اندازی خانه بهداشت، مسکن محرومان، عمران شهری، راه و شهرسازی و طرح‌های مرزبانی اعلام کرد و ادامه داد: بنیاد مسکن در تلاش است تا واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستاها آماده تحویل به روستاییان کند و در کنار آن ساخت خانه محرومان نیز به عنوان اولویت اصلی مد نظر قرار گرفته است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل از افتتاح چندین دکل مخابراتی برای ارائه خدمات به روستاییان در برقراری ارتباط مطلوب‌تر خبر داد و اضافه کرد: مرزنشینان اصلاندوز حق بزرگی بر گردن ما دارند و همواره سعی آنها بر حفظ مرز و تأمین امنیت استان اردبیل بوده است.

انتهای پیام/