به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان باشگاه پرسپولیس خبر داد «ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو» بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا از این پس عهده‌دار آماده‌سازی دروازه‌بان‌های سرخپوشان باشد. با جدایی داوود فنایی از جمع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان باشگاه پرسپولیس خبر داد «ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو» بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا از این پس عهده‌دار آماده‌سازی دروازه‌بان‌های سرخپوشان باشد.

با جدایی داوود فنایی از جمع سرخپوشان ایران، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت یک مربی برزیلی را برای آماده کردن دروازه‌بان‌هایش به کار بگیرد.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های گل محمدی برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک ساله به تیم ایرانی پیوست.

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو سابقه کار با مربیانی چون نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لاودروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد. او به عنوان مربی در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است ولی از سال ۲۰۰۳ در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون العربی و الریان به کادرفنی تیم ملی قطر ملحق شد.

مربی برزیلی با پرسپولیس قرارداد بست

او دوره‌های مختلف مربیگری و آموزش دروازه‌بانی را هم پشت سر گذاشته است و حالا در ماجراجویی جدید خود به فوتبال ایران و پرسپولیس آمده است.
در ادامه می‌توانید بخشی از سوابق و فعالیت‌های او را ببینید:

سوابق بازی:

١٩٨۴ – ١٩٩٣ فلامینگو برزیل
١٩٩٣ آمریکا برزیل
١٩٩۵- پرتغال برزیل
١٩٩۵-١٩٩٨ پلوتاس برزیل
١٩٩٩ برگانتینو برزیل
٢٠٠١ نورسته برزیل

-سوابق مربیگری:
سانتوس برزیل ٢٠٠٢
گویاتوبا برزیل ٢٠٠٢
کالداس برزیل ٢٠٠٢
العربی قطر ٢٠٠٣-٢٠٠١٢
الریان قطر ٢٠١٣-٢٠١۵
تیم ملی قطر در مقدماتی جام جهانی روسیه
الریان قطر ٠٢١۶-٢٠٢٢

-مدارک مربیگری
مدرک درجه A آسیا در سال ٢٠٢١
دوره مربیگری دروازه بانی فیفا در سال ٢٠١٢
دوره پیشرفته مربیگری فیفا در سال ٢٠١۶
-حضور در پنج دوره کارآموزی در باشگاه‌های پورتو، بنفیکا و پاری‌سن‌ژرمن
-شرکت در کارگاه‌های آموزشی مربیگری از ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در کمپ اسپایر قطر
-تسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی و پرتغالی
-سابقه همکاری با نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لاودروپ، خورخه فوساتی و…

انتهای پیام/

منبع