به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام عزیز صابر ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن به اهمیت آموزش روش تدریس و ارتباط با مخاطب در جلسات قرآنی اشاره و اظهار کرد: مربیان قرآن باید همواره در راستای ارتقای سطح معلومات و توانمندی خود در علوم قرآنی و روش‌های نوین تدریس تلاش کنند تا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام عزیز صابر ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن به اهمیت آموزش روش تدریس و ارتباط با مخاطب در جلسات قرآنی اشاره و اظهار کرد: مربیان قرآن باید همواره در راستای ارتقای سطح معلومات و توانمندی خود در علوم قرآنی و روش‌های نوین تدریس تلاش کنند تا بازدهی کلاس‌های خود را افزایش دهند.

وی گفت: کارگاه آموزشی توانمندسازی مربیان قرآن در زمینه آموزش تجوید، با حضور استاد اعزامی از مرکز سید حسن طالبی تربتی مدرس و مؤلف کتب آموزش قرآن به مدت ۲ ساعت ویژه خواهران در محل دارالقرآن تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

استاد طالبی در این کارگاه آموزشی، مربی و محتوای آموزشی را دو عنصر مهم در کیفیت آموزش جلسات قرآنی عنوان کرد و گفت: کتاب‌های قرآنی باید داری محتوای مفید و قابل استفاده برای مربی و قرآن آموز باشد.

وی در معرفی کتاب ۶ جلدی نورالهدی گفت: کتاب‌های احسن التجوید (سطح ۱، ۲ و تجوید عمومی) راهنمای تدریس تجوید، نگاهی نو به آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن به همراه راهنمای تدریس، منابع آموزشی مفید و جامع برای تدریس قرآن در رشته‌های روخوانی و تجوید هستند که مربیان را در موفقیت در تدریس همراهی می‌کنند.

در این کارگاه آموزشی، که به صورت تدریس و پرسش و پاسخ برگزار شد، مربیان با نحوه ارائه صحیح مطالب آموزشی به مخاطبین آشنا شدند.

انتهای پیام/

منبع