به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جعفر بذری ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل اظهار کرد: مراکز اقامتی اردبیل در آستانه عید نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت و همچنین تخفیف ۳۰ درصدی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است. وی بیان کرد: همچنین با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جعفر بذری ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل اظهار کرد: مراکز اقامتی اردبیل در آستانه عید نوروز ۱۴۰۲ افزایش قیمت نخواهند داشت و همچنین تخفیف ۳۰ درصدی برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، برای مسافرانی که در این ماه مبارک قصد اقامه کنند تخفیف ۵۰ درصدی در مراکز اقامتی استان ارائه خواهد شد.

رئیس جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل با بیان اینکه تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی استان برای تعطیلات نوروزی آماده هستند، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران بازدیدهای نظارتی با همراهی میراث‌فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط را افزایش می‌دهیم.

بذری ادامه داد: دریافت گواهی استاندارد توسط مراکز اقامتی از برنامه‌های ما برای ارتقا کیفیت این مراکز است که در این راستا نزدیک به ۵۰ درصد مراکز اقامتی استان موفق شده‌اند گواهی استاندارد را دریافت کنند.

وی با اشاره به درج راه‌های ارتباطی جامعه مراکز اقامتی در برگه‌های نرخ نامه ارائه شده به این مراکز، بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود در مورد مراکز اقامتی را با جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل در میان بگذارند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر