به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی صبح یکشنبه در سفر به شهرستان نمین و در دیدار با خانواده شهید ایرج شاهماری اظهار کرد: ما همه داشته‌های امروز خود را در حوزه امنیت، آرامش و عزت روزافزون مرهون شهدا و خانواده‌های مجاهد آنها هستیم که در این عرصه با استقامت درس صبوری به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی صبح یکشنبه در سفر به شهرستان نمین و در دیدار با خانواده شهید ایرج شاهماری اظهار کرد: ما همه داشته‌های امروز خود را در حوزه امنیت، آرامش و عزت روزافزون مرهون شهدا و خانواده‌های مجاهد آنها هستیم که در این عرصه با استقامت درس صبوری به همه ما داده‌اند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که پیشرفت‌های دنیا و زد و بندهای زندگی مادی همه انسان‌ها را گرفتار کرده رجوع به تفکر شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه معنوی برای ایران اسلامی است که روز به روز می‌تواند این مکتب را نورانی‌تر کند.

استاندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز طلایه‌دار عزت، شرف و آبروست و در این مسیر شهدا مجاهدتی ماندگار انجام دادند که ما همیشه مرهون و مدیون آنها هستیم.

عاملی افزود: شرایط امروز در مسیر عزت و شرافت کشور و ملت به گونه‌ای است که می‌توان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را تقویت کرده و ترویج داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر همه هجمه‌های بیگانگان امروز اگر عزتمندانه در عرصه‌های داخلی و خارجی حاضر شده همه آنها مرهون سلحشوری‌های شهدا و ایثارگران است.

استاندار اردبیل با قدردانی از خانواده شهید شاهماری اضافه کرد: ما رسالت سنگینی را در پاسداشت این سرمایه‌های معنوی داریم و قطعاً تلاشمان بر حفظ و صیانت از مسیر عزتمند آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع