به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رامین نسیمی دوست عصر پنجشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار نفر در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا روز سوم فروردین ماه در استان اردبیل به اورژانس بیمارستانی مراجعه کردند. وی با بیان اینکه از این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رامین نسیمی دوست عصر پنجشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار نفر در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا روز سوم فروردین ماه در استان اردبیل به اورژانس بیمارستانی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ هزار نفر بستری شدند و ۶۷۰ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند، گفت: تمامی مراکز درمانی و بهداشتی استان باز بوده و در حال ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین بعد از تعطیلات اولیه نوروز هم مطب‌ها شروع به کار کرده و خدمات مورد نیاز را ارائه خواهند کرد.

نسیمی دوست افزود: به شهروندان توصیه می‌شود حتماً در دید و بازدیدهای نوروزی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در صورتی که علائمی شبیه سرماخوردگی و یا حتی سینوزیت داشتند بنا را بر بیماری تنفسی حاد بگذارند.

وی ادامه داد: کسانی هم که مصرف کننده مزمن دارو هستند در طول سفر به اندازه مورد نیاز دارو به همراه داشته باشند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر