نماینده روسیه در مذاکرات وین برای برچیدن تحریم های ایران از احتمال نتیجه دادن این مذاکرات تا پایان ماه فوریه جاری (نیمه اول اسفندماه) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نماینده روسیه در مذاکرات وین از احتمال حصول موفقیت در این مذاکرات تا پایان ماه فوریه جاری (نیمه اول اسفندماه) خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» در پیامی توئیتری به مصاحبه خود با ایتارتاس اشاره کرد و نوشت: امروز در مصاحبه با ایتارتاس دیدگاه کمی خوشبینانه تر را بیان کردم: مذاکرات وین در مورد برجام می تواند تا پایان این ماه (فوریه) با موفقیت به پایان برسد.

این در حالی است که مذاکره کننده ارشد کشورمان روز چهارشنبه تاکید کرد که گرچه امروز از هر زمان به توافق نزدیک تر شده ایم اما زمان تصمیم گیری طرف های مذاکره کننده در مورد موضوعات مهم رسیده است.

«علی باقری کنی» رئیس هیأت مذاکره کننده ایران در وین در توئیتی نوشت: بعد از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

وی تاکید کرد: واقع‌بینی، خودداری از زیاده‌خواهی و توجه به تجربه ۴ سال گذشته لازمه تحقق این هدف است. زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکراتی ما فرا رسیده است.

انتهای پیام/