امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: در عرصه دیپلماتیک ایران محور مقاومت است و بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های موجود، طرف ایرانی به وعده‌های آمریکا هیچ بهایی نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان که در وین حضور دارد هیچ باجی به کشورهای غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل نخواهند داد و باید در این مذاکرات طرف‌های غربی خواسته‌های ایران را به ویژه در برداشتن تحریم‌های ظالمانه برآورده کنند.

وی تصریح کرد: در عرصه دیپلماتیک ایران محور مقاومت است و بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های موجود، طرف ایرانی به وعده‌های آمریکا هیچ بهایی نخواهد داد.

امام جمعه مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه مقاومت ایران خواب‌های آشفته غرب را بر هم زده است، گفت: ایران دنبال رفع تحریم‌ها است و دشمن باید تمامی تحریم‌های ظالمانه را بردارد تا راست آزمایی شود و بعد مذاکرات در راستای خنثی‌سازی ظالمانه این تحریم‌ها حرکت کند.

باوقار دولت سیزدهم را دولتی انقلابی و همسو با مردم اعلام کرد و افزود: اولویت دولت سیزدهم برجام نیست بلکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در رأس امور این دولت انقلابی قرار دارد و هیچ وقت برای حل مشکلات مردم به خارج چشم ندوخته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان کرده‌اند مواظب مکر و حیله دشمنان باشیم، خاطر نشان کرد: دشمن همیشه در کمین بوده و با یک هیجان کاذب و ایجاد یک تنفر از مسئولان خواهان برهم زدن نظم و امنیت کشور از طریق رسانه‌های استکباری سعی می‌کند عواطف مردم را به هم بزند و با فحش و ناسزاگویی نسبت به مسئولان تنفر ایجاد کند.

خطیب نماز جمعه مشگین‌شهر به مطالبات به حق کشاورزان اصفهانی در زاینده‌رود اشاره کرد و ادامه داد: عملیات فریب رسانه‌ای در هفته گذشته می‌خواستند با طراحی عده‌ای وطن فروش و با ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم و امنیت شهر دشمن شاد کن باشند ولی حضور به موقع مسئولان در جمع مردم، کشاورزان و مردم را از دسته اغتشاشگر جدا کردند.

انتهای پیام/