به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ سه منبع آگاه در گفتگو با آکسیوس مدعی شدند که مقامات آمریکایی و ایرانی ماه گذشته میلادی در عمان گفتگوهایی غیرمستقیم داشتند که در این میان مقامات عمانی بین اتاق‌های جداگانه دو طرف رفت و آمد می‌کردند تا پیام‌ها را تحویل دهند. به ادعای آکسیوس، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار؛ سه منبع آگاه در گفتگو با آکسیوس مدعی شدند که مقامات آمریکایی و ایرانی ماه گذشته میلادی در عمان گفتگوهایی غیرمستقیم داشتند که در این میان مقامات عمانی بین اتاق‌های جداگانه دو طرف رفت و آمد می‌کردند تا پیام‌ها را تحویل دهند.

به ادعای آکسیوس، برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده خاورمیانه کاخ سفید، روز ۸ مه به طور مخفیانه به عمان سفر کرد تا با مقامات عمانی درباره ارتباط دیپلماتیک احتمالی با ایران در رابطه با برنامه هسته‌ای، گفتگو کند.

به ادعای آکسیوس، یک هیات ایرانی نیز همزمان وارد عمان شده است. یکی از این منابع مدعی است: علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران نیز در این هیئت حضور داشت.

به گفته این منابع، مک گورک و مقامات ایرانی با یکدیگر ملاقات نکردند. دو طرف در مکان‌های جداگانه‌ای حضور داشتند و مقامات عمانی بین آنها رفت و آمد داشتند و پیام‌هایی را ارسال می‌کردند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار