به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دنبال حضور پرشور مردم این استان در موعد ملی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و مشارکت حداکثری آنان در این رویداد ملی و سیاسی بیانیه‌ای صادر و مراتب قدردانی و تشکر خود از عموم مردم استان را اعلام کرد. متن این بیانیه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به دنبال حضور پرشور مردم این استان در موعد ملی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و مشارکت حداکثری آنان در این رویداد ملی و سیاسی بیانیه‌ای صادر و مراتب قدردانی و تشکر خود از عموم مردم استان را اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

«وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» خداوند کسانی را که او را یاری کنند، یاری می‌کند خداوند قوی و شکست ناپذیر است. (حج/۴۰)

انتخابات با شکوه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان اولین انتخابات در گام دوم انقلاب، که در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد، چشمان جهانیان را خیره کرد و سیاستمداران جهان را به شگفتی واداشت. مشارکت گسترده مردم پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی که در حقیقت رأی به نظام اسلامی و ایستادن بر سر آرمان‌های انقلاب بود جهانیان را متعجب و دشمنان را سخت عصبانی کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل وظیفه خود می‌داند از آحاد مردم استان اردبیل که علی‌رغم تبلیغات سو بیگانه، با حضور گسترده خود این حماسه بزرگ را خلق کردند تشکر کرده و سربلندی از این آزمون بزرگ اقتدار و عزت اسلامی را به مردم فهیم تبریک می‌گوید.

حضور حماسی و اقتدار آفرین و پایبندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که پیروز اصلی این انتخابات، ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند که بار دیگر صحنه شکوهمندی از عشق و اعتماد متقابل بین مردم و حکومت اسلامی را با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و مشارکت گسترده رقم زدند.

به یقین در انتخابات ۲۸ خرداد حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق‌های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد. به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به ملت بزرگ ایران در صدد تحقق انتظارات رهبری را خواستاریم.

از همه مردم استان اردبیل در صحنه مخصوصاً جوانان انقلابی درخواست داریم که با قوت و قدرتی بیش از پیش در جهت بسط و حاکمیت هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی در راستای تقویت دولت انقلابی در بین اقشار مختلف مردم تلاش جهادی نموده و یقین داشته باشند که پیروزی نهایی از آن مؤمنین و مجاهدین ولایتمدار است.

انتهای پیام/

منبع