رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل گفت: اولین مدرسه کسب و کار فناورانه در استان راه‌اندازی شد.

بهروز رزمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این مدرسه کسب و کار فناورانه در حمایت از فعالان کسب و کارها با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده تا علاقمندان با مراجعه به سایت این مدرسه نسبت به ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های آنلاین اعلام آمادگی کنند.

وی تصریح کرد: در ۱۵ استان کشور با همکاری پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها چنین مجموعه‌ای راه‌اندازی شده بود که در استان اردبیل نیز با توجه به نیاز گروه‌های نوجوان و جوان به راه‌اندازی این مجموعه آموزشی سعی کردیم تا مدرسه کسب و کار فناورانه را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل هدف از راه‌اندای این مجموعه را شناسایی و جذب نیروهای توانمند و آشنا به حوزه کسب و کارهای فناورانه و استارتاپی اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این حوزه شرایط مناسبی را در ایجاد و تقویت نظام آموزشی و مهارتی شاهد باشیم.

رزمی فعالیت ۲۵ کارگاه را در قالب این مدرسه و انتقال آخرین یافته‌های مهارتی در این بخش به صورت تیمی و تخصصی یادآور شد و افزود: علاقمندان می‌توانند در کنار استفاده از فضای آموزشی ایجاد شده، از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات در ایجاد اشتغال فناورانه نیز استفاده کنند که قرار شد با کمترین دغدغه و مشکلات پرداخت این تسهیلات به صورت کم بهره به انجام برسد.

وی تنوع بازار کسب و کار فناورانه و ارتقا مهارت‌ها در این بخش‌ها را یادآور شد و خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت نیروهای انسانی متخصص و آموزش دیده در این بخش استفاده کنیم تا یک حرکت جامع و کامل در کسب و کارهای نوین با استفاده از فناوری‌های جدید شکل بگیرد.

انتهای پیام/