به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیاوش یزدانی مدافع استقلال تهران در فصل جاری یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده است تا نه تنها از سوی کارلوس کی روش به اردوهای داخلی تیم ملی فرا خوانده نشود بلکه با ریکاردو ساپینتو نیز دچار مشکل شده و نحوه گرفتن جشن تولد برای مرد پرتغالی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیاوش یزدانی مدافع استقلال تهران در فصل جاری یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده است تا نه تنها از سوی کارلوس کی روش به اردوهای داخلی تیم ملی فرا خوانده نشود بلکه با ریکاردو ساپینتو نیز دچار مشکل شده و نحوه گرفتن جشن تولد برای مرد پرتغالی آبی پوشان را زیر سوال ببرد.

سیاوش یزدانی پس از کنار گذاشته شدن از سوی سرمربی تیم به شایعات درباره جدایی زود هنگام از استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل دامن زد تا طبق معمول احتمال انتقال او به پرسپولیس مطرح شود.

این در حالی است که پرسپولیس با حضور بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی و محمد مهدی احمدی جایی برای جذب مدافع جدید ندارد. از سوی دیگر گل محمدی نیز علاقه‌ای به جذب یزدانی ندارد تا این بازیکن در صورت جدایی از استقلال مقصد دیگری را برای خود در نظر بگیرد.

گل محمدی هیچ تصمیمی برای اعلام بازیکنانا مورد نظر خود جز عیسی آل کثیر ندارد و هیچ بازیکنی را در لیست خرید زمستانی خود قرار نداده است.

انتهای پیام/

منبع