محبوب حیدری در گفتوگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پروژه سه راهی صحرا تا رضی یکی از مسیرهای مهم و شریانی استان است که به طول ۱۱ کیلومتر در حال اجراست که ۱۰ کیلومتر آن توسط شرکت آلتایی در مرحله زیرسازی تکمیل شده است. وی خاطرنشان کرد: مابقی عملیات با حمایت مالی از پیمانکاران […]

محبوب حیدری در گفتوگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پروژه سه راهی صحرا تا رضی یکی از مسیرهای مهم و شریانی استان است که به طول ۱۱ کیلومتر در حال اجراست که ۱۰ کیلومتر آن توسط شرکت آلتایی در مرحله زیرسازی تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی عملیات با حمایت مالی از پیمانکاران ادامه دارد و امیدواریم به سرعت شاهد تکمیل و راه اندازی این محور مواصلاتی باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مبلغ قرارداد پیمانکار در بخش زیرسازی ۲۰ میلیارد تومان بوده که با تعدیل و سایر شاخص ها این رقم به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حیدری گفت: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از بابت زیرسازی ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان به پیمانکار بدهی دارد.

وی از آغاز عملیات آسفالت ریزی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: مبلغ ۴۰ میلیارد تومان با پیمانکار آسفالت قرارداد داریم که خوشبختانه عملیات آسفالت ریزی با سرعت مناسب در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: هم پیمانکار آسفالت شیران راه و هم پیمانکار زیرسازی آلتایی دو شرکت پیمانکاری توانمند در استان است که علیرغم مشکلات مالی اداره کل در بحث تخصیص و پرداخت مطالبات پروژه با سرعت و قوت کارها را به پیش می برند.

حیدری با بیان اینکه منابع مورد نیاز این پروژه از دو محل تامین می شود، اضافه کرد: از ردیف خود پروژه در بودجه سالانه ۳۰ میلیارد تومان و ۵۰ میلیارد تومان نیز از طریق توازن برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس در تلاش هستیم تا منابع مورد نیاز را از محل بودجه و توازن دریافت کرده و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

منبع