به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم‌الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از محل ریزش‌کوه در محور خلخال به گیوی اظهار کرد: محور خلخال- گیوی، محدوده روستای «گل تپه» که دیروز به علت ریزش کوه مسدود شده بود ظرف یک هفته آینده بازگشایی خواهد شد. وی با بیان اینکه خوشبختانه این ریزش تلفات جانی نداشته، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلیم‌الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از محل ریزش‌کوه در محور خلخال به گیوی اظهار کرد: محور خلخال- گیوی، محدوده روستای «گل تپه» که دیروز به علت ریزش کوه مسدود شده بود ظرف یک هفته آینده بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این ریزش تلفات جانی نداشته، افزود: در این ریزش حدود ۱۲۰ متر از جاده کاملاً مسدود شده که از ظهر دیروز، راهداران شهرستان‌های خلخال و کوثر ریزش‌برداری را آغاز کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: با استقرار بیش از ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محدوده ریزش، تلاش راهداران همچنان ادامه دارد.

وثوقی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن جاده هیچ تردد خودرویی تا اطلاع ثانوی و باز شدن کامل مسیر در این محور صورت نخواهد گرفت و و رانندگان می‌توانند در این مدت از مسیر جایگزین محور خلخال به فیروزآباد استفاده کنند.

وی از هموطنان خواست تا از تردد در محل ریزش خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای راهداری داشته باشند و قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع