به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عصر چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل محمود صفری در رقابت با شوقی با کسب ۱۱ رأی از سوی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد. پیش از تعیین قطعی شهردار اردبیل خلیل احمدیان به عنوان سرپرست مسئولیت و سکانداری شهرداری را بر عهده گرفته بود. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عصر چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل محمود صفری در رقابت با شوقی با کسب ۱۱ رأی از سوی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

پیش از تعیین قطعی شهردار اردبیل خلیل احمدیان به عنوان سرپرست مسئولیت و سکانداری شهرداری را بر عهده گرفته بود.

محمود صفری در سال ۱۳۸۵ به عنوان رئیس اداره املاک انجام وظیفه کرده و از سال ۱۳۸۷ به عنوان معاون املاک و حقوقی که متشکل از ۳ اداره (املاک، حقوقی، فنی مهندسی) است منصوب می‌شود و همزمان کارشناسی ارشد رشته حقوق را در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اخذ می‌کند.

فعالیت‌های شبانه روزی وی در اتمام طرح‌ها، مساکن پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان و برنامه‌های تکلیفی و اخذ رتبه‌های برتر در این زمینه باعث تقدیر و دریافت لوح مخصوص از طرف وزیر و و ریاست محترم جمهوری شد.

وی همزمان به صورت افتخاری، خادم دارالقرآن بوده و از سال ۱۳۸۲ تا به امروز مدیریت این مؤسسه عام المنفعه و خیریه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع