سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی کاردان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن اشاره به روند شاخص کل، ابراز داشت: شاخص کل پس از صعود تا محدوده دو میلیون و ۵۴۸ هزار واحد، وارد اصلاح گردید و تا محدوده دو میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی ریزش کرد. کاردان با بیان اینکه از یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۴ رفتار اکثر […]

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی کاردان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن اشاره به روند شاخص کل، ابراز داشت: شاخص کل پس از صعود تا محدوده دو میلیون و ۵۴۸ هزار واحد، وارد اصلاح گردید و تا محدوده دو میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی ریزش کرد.

محدوده مهم شاخص برای بازار بورس

کاردان با بیان اینکه از یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۴ رفتار اکثر کندل های شاخص کل از لحاظ بدنه ضعیف بودند و نمودار در یک دوران رنج و خنثی به سر می برد، تشریح کرد: می توان گفت بازار و سرمایه‌گذاران در یک بی تصمیمی قرار گرفته اند و نکته ای که باید از منظر تکنیکال مورد توجه قرار داد این است که قله ای پایین تر از قله قبلی شکل گرفته و چنانچه محدوده دو میلیون و ۲۱۱ هزار واحدی را به سمت پایین بشکند می تواند تأییدی باشد بر ادامه یک حرکت نزولی پس می توان گفت این محدوده یک محدوده کلیدی می باشد.

این کارشناس بازار سرمایه همچنین موضوع مهم برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قبل از ورود به معامله را مدنظر داشتن تمام شرایط بازار، مباحث تکنیکال، بنیادی، تابلوخوانی، ارزش معاملات و غیره دانست.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار