به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد در حال حاضر رژیم صهیونیستی با موشک‌های مقاومت از هر آنجایی که گمان می‌کند و گمان نمی‌کند، محاصره شده است. شیخ قاووق که در همایش مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در شهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد در حال حاضر رژیم صهیونیستی با موشک‌های مقاومت از هر آنجایی که گمان می‌کند و گمان نمی‌کند، محاصره شده است.

شیخ قاووق که در همایش مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در شهر بنت جبیل لبنان سخنرانی می‌کرد، ضمن بیان این موضوع گفت: دروغ اشغالگری ایران در لبنان در محقق ساختن اهداف رژیم صهیونیستی شکست خورد و تلاش‌ها برای ایران هراسی، نتایج معکوسی در سطح راهبردی منطقه در پی داشت.

وی ادامه داد: کارزار و نبرد انتخاباتی ما با خود سفارتخانه‌ها (آمریکا و کشورهای اروپایی) است نه با دست نشانده‌های آنها. آمریکا و دست نشانده‌های این کشور در منطقه و لبنان، خواهان تداوم بحران و سوء استفاده از دردهای مردم لبنان برای رسیدن به اهداف خود هستند.

انتهای پیام/

منبع