نماینده منتخب گرمی در مجلس یازدهم با تاکید بر حرکت جدی‌تر قوای سه‌گانه در حل مشکلات معیشتی مردم، گفت: مهمترین اهداف مجلس، رسیدگی به معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و عمل به شعار سال یعنی جهش تولید خواهد بود.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار آذرمغان با تاکید بر حرکت جدی تر مجلس یازدهم در مسیر رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت: برای ترسیم نقش درست دستگاه‌ها، مفهوم جهش تولید باید مورد بازبینی مجدد قرار گیرد تا با رونق تولید و مفاهیم قدیمی اشتباه گرفته نشود، چرا که جهش تولید مفهومی است که ضمن داشتن این مفاهیم در دل خود، بر ضرورت برنامه ای موثرتر برای جهش تولید نیز تاکید دارد.

وی افزود: جهش تولید یعنی از نیازهای اولیه خود فراتر برویم و به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم صادرات محور شویم، به سمتی برویم که تولید کشور از نیاز داخلی کشور بیشتر شود و بتوانیم در بخش تولیدات، صادرات محور شویم.

عضوی شورای مرکزی اصولگرایان کشور، همکاری نزدیک مجلس و دولت برای اجرای سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان، بهبود فضای کسب و کار، و ایجاد فضای مناسب در تصمیم گیری‌ها را ضروری بر شمرد و گفت: پررنگ کردن نقش پارلمان در تصمیمات موثر اقتصادی و رفع موانع تولید به صورت اساسی با حفظ انسجام تیم اقتصادی دولت، ضروری است و باید در این عرصه برنامه های عملیاتی ارایه کرد.

اسماعیلی، مجلس آینده را از حیث داشتن استعدادهای مناسب در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی خاص و ویژه عنوان کرد و گفت: با توجه به ترکیب مجلس، امیدواری های بسیاری وجود دارد که در حوزه های متعدد نظارتی، مخصوصا در زمینه های مهم اقتصاد، عمرانی و اجرایی شاهد اتفاقات اثرگذار باشیم و گام‌هایی جدی برای رفع مشکلات برداشته شود.

انتهای پیام/