موسوی، نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با حدف این ارز و تخصیص کالا کارت به مردم و یا واریز همان مبلغ به حساب سرپرستان خانوار، می‌توان نوسانات بازار سرمایه را تا حد قابل توجهی کنترل کرد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: مجلس برنامه‌های اساسی در راستای تنظیم و جبران ضرر سهامداران بورس در دستور کار قرار داده تا بتوانیم بر این اساس بخش قابل توجهی از ضررهای سهامداران را جبران کنیم.

وی با اشاره به این که ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی و نوسانات بازار سرمایه بار دیگر همه توجهات را به خود جلب کرده است، گفت: با حدف این ارز و تخصیص کالا کارت به مردم و یا واریز همان مبلغ به حساب سرپرستان خانوار، می‌توان نوسانات بازار سرمایه را تا حد قابل توجهی کنترل کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: هم‌اکنون بورس به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده است، به طوری که نیاز است در این زمینه زیرساخت‌های مناسبی فراهم شود چرا که نتیجه اعتماد مردم به وعده‌های دولت گذشته سبب شد تا عده‌ای متضرر شده و سهام خود را از دست دادند.

موسوی اظهار کرد: باید این نکته را در نظر بگیریم که عده‌ای که متضرر شده‌اند جزو مردم هستند و این نارضایتی‌ها تا زمانی که دولت اقدامی انجام ندهد ادامه‌دار خواهد بود که به همین منظور نیاز است هر چه سریع‌تر با تلاش‌های وزارت اقتصاد و دارایی مشکل بورس برطرف شود.

وی تصریح کرد: معیشت مردم و تأمین کالاهای اساسی دچار تنگنا شده و این موضوع نیز نیازمند پایان دادن به مافیای کالا است و این مسئله شفافیت‌سازی می‌خواهد و نیاز است تا با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تورم، گرانی و قدرت مافیا را هم از میان برداریم و این مهم را در مجلس نیز مطرح کنیم که بی‌شک با رأی بالا تصویب خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: متأسفانه در شرایط کنونی نیز با دو نوع تحریم روبه‌رو هستیم که تحریم خارجی و خودتحریمی است که در زمان دولت دوازدهم ضررهای هنگفت خودتحریمی به کشور وارد شده است.

موسوی اظهار کرد: مشکلات عدیده‌ای در حوزه اشتغال، معیشت، کالای اساسی، زیرساخت‌های کشور و مشکلات اقتصادی به خصوص در مناطق محروم کشور وجود دارد که نیاز است برنامه‌ریزی برای حل این مشکلات مبنای کار قرار گیرد تا شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/