علی نیکزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ‌اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ پرواز در هفته به مقصد فرودگاه اردبیل و بالعکس انجام می‌شود و در کنار فعالیت فرودگاه اردبیل، فرودگاه پارس‌آباد نیز با چهار پروازی که هدف‌گذاری شده، فعالیت خود را از سر گرفته است. وی علاقه‌مندی شرکت ماهان را برای […]

علی نیکزاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ‌اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ پرواز در هفته به مقصد فرودگاه اردبیل و بالعکس انجام می‌شود و در کنار فعالیت فرودگاه اردبیل، فرودگاه پارس‌آباد نیز با چهار پروازی که هدف‌گذاری شده، فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی علاقه‌مندی شرکت ماهان را برای افزایش پروازهای صبحگاهی در نیمه اول سال آینده یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه امیدواریم انجام پروازهای اول صبح و آخر شب به حل مشکلات و دغدغه‌های اصحاب علم، دانشگاه، صنعت و سرمایه‌گذاران منجر شود.

۹۵ درصد منابع درآمدی دولت صرف حقوق و مزایای پرسنلی می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضرورت توجه جدی‌تر به عمران و آبادانی روستاها و حل مشکلات تأمین آب شرب و زیرساخت‌های مخابراتی و تلفن همراه را یادآور شد و گفت: با تاکید وزرای نیرو و ارتباطات تلاش می‌کنیم تا مشکلات روستاها را در این حوزه برطرف کنیم.

نیکزاد از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی خبر داد و افزود: در کنار تکمیل مجتمع‌های آبرسانی، مدول دوم تصفیه‌خانه آب اردبیل نیز با سرعت اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی در مورد طرح تبدیل وضعیت کارکنان در مجلس و مصوبه مجلس برای گره‌گشایی از این مشکلات بیان کرد: هر چند دولت مخالف این طرح به دلیل بار مالی بوده اما انتظار می‌رود با تدبیری مناسب تعیین تکلیف نیروهای انسانی ادارات به شکل شایسته انجام شود.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: یک‌هزار و ۹۸۹ هزار میلیارد تومان منابع درآمدی دولت در ۱۰ ماهه امسال بوده که از این میزان یک‌هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و مزایا شده است.

وی بیان کرد: ۹۵ درصد منابع درآمدی دولت صرف حقوق و مزایای پرسنلی می‌شود و صندوق بازنشستگی کشور نیز ۹۵ درصد منابع خود را از طریق دولت تأمین می‌کند.

مجوز انتقال ۵۰ میلیون متر مکعب از سد شهریار را گرفته‌ایم

نیکزاد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در کنار حل مشکلات و دغدغه‌های مختلف از طریق مسئولان کشوری، مجوز انتقال ۵۰ میلیون متر مکعب از سد شهریار را گرفته‌ایم تا در تأمین آب شرب شهر اردبیل مشکلی به وجود نیاید.

وی از استقلال برق اردبیل در بخش تولید، انتقال و توزیع خبر داد و تصریح کرد: یک‌هزار مگاوات تولید برق را در استان شاهد هستیم که ۴۶۰ مگاوات آن مصرف استان بوده و سایر تولیدات در قالب شبکه سراسری در اختیار وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توسعه واحدهای صنعتی، ما درخواست کردیم تا ۴۷۰ مگاوات امکان برداشت از منابع تولیدی برق را به استان بدهند و در چهار سال دولت سیزدهم امکان سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در این بخش فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار