به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضیا فکری ظهر یکشنبه در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت سرد و گرم در یک ماهه گذشته لکه‌گیری شد. وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی روستایی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضیا فکری ظهر یکشنبه در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت سرد و گرم در یک ماهه گذشته لکه‌گیری شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی روستایی و مرزی این شهرستان در یک ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده است، گفت: در مدت یاد شده ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی و اصلی بیله سوار توسط راهداران قنو زنی شده و عملیات زیرسازی و احداث راه روستایی «حاج تاپدوق» به طول ۳ کیلومتر نیز در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین عملیات احداث باند جنوبی خیابان امام خمینی شهر جعفرآباد که زیرسازی آن توسط شهرداری انجام شده و آسفالت این مسیر نیز به طول ۵۰۰ متر در عرض ۸ متر توسط این اداره در حال اجراست.

فکری با اشاره به نصب ۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی و ۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی در راه‌های بیله‌سوار گفت: با حضور گشت راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز قلع و قمع و ۸ مورد اخطار نیز به متخلفان ابلاغ شده است.

وی افزود: رنگ آمیزی ۱۳۱ متر از سرعت کاه‌ها، برچیدن ۶۲ عدد از علائم فرسوده و فاقد کارایی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، تنقیه و لایروبی ۱۶۸ دهنه پل‌ها و ایجاد دپوی خاکی، علف زنی کناره تابلوها از دیگر اقدامات مهم راهداران در این مدت بوده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر