ایر نا / مهدی یزدانخواه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ورزشی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا درخصوص شرایط مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی ایران اظهار داشت: شرایط تیم عالی است و رفته رفته بهتر هم می‌شود. کادرفنی و بازیکنان در آرامش کامل و بهترین حالت ممکن به سر می‌برند.  از آنجایی که […]

ایر نا /

مهدی یزدانخواه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ورزشی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا درخصوص شرایط مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی ایران اظهار داشت: شرایط تیم عالی است و رفته رفته بهتر هم می‌شود. کادرفنی و بازیکنان در آرامش کامل و بهترین حالت ممکن به سر می‌برند.  از آنجایی که در مقابل هند اولین بازی را داشتیم، اوایل بازی اختلاف خیلی بالا نبود زیرا تیم ما از موقعی که به تایلند آمده بود با بازی‌ نداشت و در ابتدای شروع رقابت‌ها موفق درک جو مسابقات نشد اما به تدریج بهتر شده و بازی را بردیم.  

وی ادامه داد: امروز هم بازی با کره را بردیم و فردا برای برد قزاقستان می‌رویم که سرگروهی تیم را محکم‌تر کنیم و بعد از آن نیز با تایلند بازی خواهیم کرد.

لژیونر تیم ملی واترپلو ایران در مورد سطح بازیکنان ایران عنوان کرد: سطح کشورهای شرق اروپا در رشته واترپلو خیلی بالاست. خود من در بهترین لیگ صربستان بازی می‌کنم و معتقدم همه بازیکنان ما ‌می‌توانند به عنوان لژیونر در این لیگ‌ها بازی کنند. همین الان هم ما چهار لژیونر داریم و مشخص است که سطح بازیکنان کشورهای دیگر با ما برابری می‌کند. اما سطح تیم ملی این کشورها، به علت اینکه واترپلو را در خون خود دارند و بازیکنانشان از کودکی برای این ورزش تلاش می‌کنند، با ما اختلاف دارد.

وی درباره ادامه مسابقات و نتیجه احتمالی گفت: ما همه بازی‌ها را برای برد می‌رویم اما از آنجایی که این مسابقات به شکل تک بازی است نمی‌توان قولی برای نتیجه داد و هر اتفاقی امکان دارد رخ بدهد که بازی را برگرداند.

انتهای پیام/