به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، پس از پیوستن علیرضا منصوریان به تیم آلومینیوم اراک، این تیم کاملاً شکست ناپذیر شد و تا رده چهارم جدول هم بالا آمد تا شانس خوبی در صورت پیروزی استقلال در جام حذفی، برای کسب سهمیه آسیا پیدا کند. اما طلسم شکست ناپذیری منصوریان با آلومینیوم مقابل گل گهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، پس از پیوستن علیرضا منصوریان به تیم آلومینیوم اراک، این تیم کاملاً شکست ناپذیر شد و تا رده چهارم جدول هم بالا آمد تا شانس خوبی در صورت پیروزی استقلال در جام حذفی، برای کسب سهمیه آسیا پیدا کند. اما طلسم شکست ناپذیری منصوریان با آلومینیوم مقابل گل گهر شکست و پس از آن این تیم روی نوار شکست گام بر می‌دارد.

آلومینیومی که در دو دیدار پشت سر هم در لیگ و جام حذفی مقابل گل گهر تن به شکست داد، در لیگ برتر مقابل پرسپولیس و تراکتور هم پذیرای شکست شد تا در ۴ دیدار پایانی خود شکست خورده باشد.

۳ شکست از ۴ شکست این تیم در ۴ بازی اخیر در چارچوب رقابتهای لیگ برتر بود و آنها با ۹ امتیازی که در ۳ دیدار پایانی از دست دادند نه تنها تا رده نهم جدول سقوط کردند، بلکه به طور کامل شانس کسب سهمیه آسیا (در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی) را هم از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع