امام جمعه پارس‌آباد گفت: شهرستان پارس‌آباد با عمده مشکلات عمرانی و زیرساختی مواجه است و باید هر چه زودتر برای این شهر شهردار انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، تاکید کرد: در کنار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کانون عفاف و حجاب به زودی در شهرستان پارس آباد با همکاری مسئولین و معتمدین شهرستان تشکیل شود.

امام جمعه پارس آباد در خصوص برگزاری پرشکوه مراسم استقبال از ماه محرم، عنوان کرد: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های ماه محرم، امسال عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام به لحاظ شرایط کرونایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان پارس آباد هم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به شروع دولت جدید، تصریح کرد: به امید اینکه تمام مسؤولان دولت مثل شخص حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب مردمی و عدالت محور و فساد ستیز و جهادی باشند.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن تبریک به منتخبان شورای اسلامی شهر پارس آباد، افزود: در این برهه حساس و مشکلات شهری و مبلمان شهری و فرصت طلایی عمران شهر و آسفالت ریزی نباید شهردار را تغییر می‌دادند و هر چه سریع‌تر شهر را بلاتکلیف نگذاشته و شهردار را انتخاب کنند.

انتهای پیام/