به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل بر لزوم توجه و حمایت ویژه از ورزشکاران تاکید کرد و اظهار کرد: ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می‌بالیم. وی با بیان اینکه نیازمند توجه و حمایت ویژه ورزشکاران […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل بر لزوم توجه و حمایت ویژه از ورزشکاران تاکید کرد و اظهار کرد: ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می‌بالیم.

وی با بیان اینکه نیازمند توجه و حمایت ویژه ورزشکاران برای نتایج بهتر هستیم، گفت: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه‌ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما سهل‌تر خواهد شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: کشف استعدادهای این منطقه یکی از اقدامات مهمی است که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت این جوانان شده که در این زمینه برنامه‌ریزی جز اولویت‌های اساسی است.

سعید علی حسینی، رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به حمایت‌های مسئولین از ورزشکاران افزود: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما سهل تر خواهد شد.

وی بیان کرد: با حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولین استانی به این نسل طلایی همانند نسلی که مدال‌های المپیک را به دست آورد فتح سکوهای المپیک و جهانی دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع