به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام وحید مهدوی راد به اهمیت و ضرورت توجه به امنیت و ارتقا احساس امنیت در جامعه اشاره و اظهار کرد: تأمین امنیت آحاد جامعه و پیش بینی و پیشگیری از بروز وقوع انواع آسیب‌ها و جرایم از وظایف مراجع انتظامی و قضائی می‌باشد. وی به موارد و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام وحید مهدوی راد به اهمیت و ضرورت توجه به امنیت و ارتقا احساس امنیت در جامعه اشاره و اظهار کرد: تأمین امنیت آحاد جامعه و پیش بینی و پیشگیری از بروز وقوع انواع آسیب‌ها و جرایم از وظایف مراجع انتظامی و قضائی می‌باشد.

وی به موارد و عوامل تأثیرگذار در بروز انواع آسیب‌ها از جمله جرایم مرتبط با اراذل و اوباش پرداخته و گفت: باید در این خصوص راهکارهای فرهنگی اجتماعی، انتظامی و قضائی باید به کار گرفته شود. به طوری که با مرتکبین جرایم خشن و اراذل و اوباش برخورد قاطع گردیده و از تبدیل شدن آنها به الگو جلوگیری به عمل آید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ارتباط با جرایم مشروبات الکلی و برخورد با آنها خواستار قاطعیت در برخورد شد و افزود: دستگاه‌های دخیل در این حوزه باید با اهتمام جدی پیگیر تخلفات در این حوزه باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی راد اخلال در نظم عمومی و آرامش روانی جامعه را خط قرمز دستگاه قضائی استان دانست و اضافه کرد: در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع