به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از قشر زحمتکش نانوایان، اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت گرفته و با نانوایی‌های متخلف برخورد شود. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از قشر زحمتکش نانوایان، اظهار کرد: بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت گرفته و با نانوایی‌های متخلف برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه آرد، امانت دولت در دست نانوایان است، تاکید کرد: عده‌ای از نانوایی‌ها سهمیه آرد خود را می‌فروشند که در این صورت به بیش از دو برابر نسبت به پخت سود کنند این کار حرام است و مسؤولان باید برخورد جدی و بازدارنده با نانوایی‌های متخلف در راستای مقابله با فروش آرد دولتی به صورت آزاد داشته باشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان، نصب دوربین‌های مدار بسته می‌تواند در توزیع عادلانه آرد به منظور افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و توزیع عادلانه آرد نانوایان مؤثر باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: در راستای تنظیم بازار نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و مصرفی نیز تشدید یابد و با متخلفین گران فروشی و احتکار کنندگان برخورد قاطع صورت گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با اشاره به تحکیم بنیان خانواده، عنوان کرد: عفاف و حجاب و تقویت فضائل اخلاقی در خانواده و مقابله و ایستادگی در در برابر مشکلات باعث جلوگیری از طلاق و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی ضمن اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب بقیع علیه السلام، تصریح کرد: در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری وهابیان به سرکردگی عبدالعزیز بن سعود به تخریب قبور ائمه علیه السلام پرداختند که به همین مناسبت روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم شهرستان عزاداری خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص ۱۸ اردیبهشت روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، گفت: در حمایت از بیماران خاص باید اقدام‌های بیشتری صورت پذیرد و مردم نیز تا حد توان کمک حال این افراد باشند.

خطیب جمعه پارس آباد با اشاره به اهمیت اهدای عضو و ضمن تسلیت به مرحومه خانم فلاحی اولین اهدای عضو شهرستان پارس آباد در سال جاری از خانواده‌های این مرحومه که برادرزاده شهید فلاحی بود خاطر اقدام پسندیده و نیکوی بازماندگانش در اهدای عضو قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع