به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رئیس کل دادگستری استان اردبیل بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از یک شرکت‌ کشت و صنعت و دامپروری اظهار کرد: اجرای قانون حدنگاری اراضی و املاک ملی از سوی دستگاه‌های دولتی با هدف صیانت و مقابله با هرگونه سوءاستفاده از اموال ملی ضروری و لازم است. حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بیان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، رئیس کل دادگستری استان اردبیل بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از یک شرکت‌ کشت و صنعت و دامپروری اظهار کرد: اجرای قانون حدنگاری اراضی و املاک ملی از سوی دستگاه‌های دولتی با هدف صیانت و مقابله با هرگونه سوءاستفاده از اموال ملی ضروری و لازم است.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بیان کرد: مسئولیت کارگزاران دولتی در ثبت و سند دار کردن اموال مجموعه تحت مدیریت خود نسبت به مردم عادی دو چندان بوده و باید در اولویت اقدام آنها باشد چرا که با این عمل جلوی بسیاری از سو استفاده‌ها گرفته می‌شود و خود نوعی پیشگیری از وقوع جرم است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اشاره به تنش آبی موجود در سراسر کشور و به تبع آن در استان گفت: مسئولان مرتبط باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مصرف بهینه آب مخصوصاً در مصارف کشاورزی با اقدام جهادی جلوی سو برداشت و برداشت غیرمجاز از آب را گرفته و مانع خرابی محصولات کشاورزی بالاخص محصولات استراتژیک در سطح استان شوند.

انتهای پیام/

منبع