مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: لباس فرم در مدارس استان اردبیل اجباری نیست و دانش‌آموزان ۳۴۰ مدرسه استان لباس فرم می‌پوشند.

احمد ناصری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: لباس فرم در مدارس استان اردبیل اجباری نیست و براساس تصمیمات مدیران مدارس انجام می‌شود و امسال دانش‌آموزان 340 مدرسه استان لباس فرم می‌پوشند.

وی با اشاره به ساماندهی سرویس مدارس استان نیز گفت: امسال 2 هزار واحد خودرو در راستای ارائه سرویس دهی به مدارس فعالیت می‌کنند که سرویس مدارس بنا به تقاضای خانواده‌ها انجام می‌شود.

ناصری تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام دانش‌آموزان انجام شده و تنها در پایه دهم عده محدودی مانده که هر چه سریع تعیین تکلیف می‌شود.

وی بیان کرد: 45 مدرسه هیئت امنایی در استان داریم که استقبال و علاقه خانواده ها و دانش‌آموزان به این مدارس بالاست و در این مدارس ثبت نام با نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل از ابلاغ به 90 درصد همکاران آموزش و پرورش خبر داد و بیان کرد: نیروهای فرهنگیان برای تدریس در مناطق مختلف استان ساماندهی شده‌اند و در این زمینه مشکلی نداریم.

ناصری افزود: جلدهای کتاب مورد نیاز نیز در اختیار مدارس استان قرار گرفته تا در دسترس دانش‌آموزان قرار داده شود و قسمتی از مطالبات فرهنگیان استان پرداخت شده و مابقی نیز پرداخت می‌شود تا نگرانی فرهنگیان استان برطرف شود.

انتهای پیام/