به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی نیکزاد عصر شنبه در آئین افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی و درمانی فرهنگیان شهرستان نمین اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی معلمان و بازنشستگان تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان است که با اقبال نمایندگان مجلس روبه‌رو شده و قطعاً این هفته به تصویب نهایی خواهد رسید. وی تصریح کرد: با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علی نیکزاد عصر شنبه در آئین افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی و درمانی فرهنگیان شهرستان نمین اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی معلمان و بازنشستگان تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان است که با اقبال نمایندگان مجلس روبه‌رو شده و قطعاً این هفته به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با اعلام وصول نمایندگان درخواست تبصره یک ماده ۱۰۰ را خواهند کرد تا بر اساس آئین‌نامه داخلی این مجلس تصویب و تأیید آن در اولویت قرار گیرد که امیدواریم بعد از تأیید شورای نگهبان دولت با تأمین اعتبار مورد نیاز از اول مهرماه شرایط اجرای این طرح را در احکام معلمان فراهم کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نمایندگان مجلس در جریان مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان قرار دارند و قطعاً در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نیز به رغم شرایط خاص کشور سعی خواهند کرد تا معلمان و بازنشستگان را به صورت ویژه و فوق‌العاده ببینند.

نیکزاد به راه‌اندازی مرکز رفاهی و درمانی فرهنگیان در نمین اشاره کرد و افزود: با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال این پروژه در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع شامل اتاق اسکان و بخش‌های درمانی و رفاهی آماده بهره‌برداری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از وزارت آموزش و پرورش برای این مجموعه دریافت کردیم تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری این مجتمع فرهنگی، آموزشی، رفاهی و درمانی فرهنگیان باشیم.

نیکزاد ضرورت حفظ حرمت فرهنگیان و بازنشستگان را در این مجتمع یادآور شد و اضافه کرد: انتظار می‌رود دست‌اندرکاران همواره خدمتگزار جامعه ارزشمند فرهنگیان دانسته و در تسهیل امور آنها تلاش کنند.

حل مشکل ۷۰ هزار بیکار دغدغه جدی ماست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین ضرورت توجه دولت سیزدهم به رونق تولید و حمایت از خوداتکایی کشور را در همه ابعاد یادآور شد و بیان کرد: در بازدیدی که از شهرک صنعتی شماره دو داشتیم بیشترین توصیه ما به مسئولان و مدیران توجه جدی به اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اصلی‌ترین دغدغه ما رفع بیکاری ۷۰ هزار متقاضی شغل در استان است که این کار تنها با حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف محقق می‌شود.

نیکزاد از استاندار اردبیل خواست تا در طول هفته یک روز مشخص را به نشست با سرمایه‌گذاران و صنعتگران اختصاص دهد تا با همراهی مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان بدون واسطه نشست با سرمایه‌گذاران، صنعتگران و کارآفرینان به انجام برسد.

انتهای پیام/

منبع