به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور تبریز که در روز اول اردوی ملی پوشان در کیش نیز حضور داشت امروز در ترکیب تراکتور تبریز قرار گرفت تا برای سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر مقابل ماشین سازی بازی کند. اخباری در حالی اردوی ملی پوشان را در کیش ترک و به جمع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور تبریز که در روز اول اردوی ملی پوشان در کیش نیز حضور داشت امروز در ترکیب تراکتور تبریز قرار گرفت تا برای سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر مقابل ماشین سازی بازی کند.

اخباری در حالی اردوی ملی پوشان را در کیش ترک و به جمع تراکتوری ها اضافه شد که قرار است ملی پوشان ایران بامداد سه شنبه تهران را به مقصد بحرین ترک کنند. با این حال باشگاه تراکتور اعلام کرده اخباری روز یکشنبه به کیش بازخواهد گشت. 

قوانین فیفا به تیم ملی فوتبال ایران اجازه می دهد با ۲۶ بازیکن راهی بحرین شود. به این ترتیب دروازه بان تراکتور که گزینه خط خوردن از تیم ملی بود فردا به کیش بازخواهد گشت تا همراه ملی پوشان راهی بحرین شود. این تصمیم فیفا به خاطر شرایط کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C  مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است. 

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد

– ایران – هنگ کنگ – ساعت ۱۹

– بحرین – کامبوج – ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد

– عراق – کامبوج – ساعت ۱۹

– ایران – بحرین – ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد

– کامبوج – ایران – ساعت ۱۹

– هنگ کنگ – عراق – ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد

– ایران – عراق – ساعت ۱۹

– بحرین – هنگ کنگ – ساعت ۲۱ 

انتهای پیام/

منبع