محمد برزگر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، درباره حاشیه‌های به وجود آمده در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از سوی بازیکنان پرسپولیس و تأثیر آن در نتایج دیدارهای پیش روی این تیم در لیگ برتر برای بقا در جدال قهرمانی با استقلال گفت: فکر می‌کنم حاشیه در پرسپولیس پر رنگ تر از قبل […]

محمد برزگر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، درباره حاشیه‌های به وجود آمده در روزهای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر از سوی بازیکنان پرسپولیس و تأثیر آن در نتایج دیدارهای پیش روی این تیم در لیگ برتر برای بقا در جدال قهرمانی با استقلال گفت: فکر می‌کنم حاشیه در پرسپولیس پر رنگ تر از قبل شده است. یحیی گل محمدی باید انگیزه بازیکنان را خیلی بالاتر ببرد. آنها مشکل روحی دارند. درک کاملی از شرایط حساس تیم ندارند. اتحاد در شرایط فعلی مهم‌ترین اصل موفقیت در پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خبر جدایی رضا اسدی زودتر از پایان فصل و همچنین حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی تاکید کرد: رفتار رضا اسدی برای جدایی مثل حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی نساجی اصلا حرفه ای نبود. آنها قدر پیراهن پرسپولیس را نمی‌دانند؛ زمانی قدر این تیم را خواهند دانست که دیگر فرصت جبران نیست. من فکر می‌کنم این بازیکنان نیاز به مشاوران صحیح دارند. نمی‌خواهم بگویم دیگر به هیچ وجه نباید بازی کنند اما معتقدم لازم است تمرکز خود را حفظ کنند.

برگزار افزود: تیمی که در دیدار تدارکاتی با نیروی زمینی به عنوان یک تیم ضعیف‌تر نمی‌تواند گلزنی کند نشان دهند نداشتن اعتماد به نفس این تیم است.

او درباره رقابت با استقلال تهران برای کسب قهرمانی تصریح کرد: بدون شک استقلال نمی‌تواند تا آخر بازی‌ها پیروز شود اما مهم این است پرسپولیس بتواند بازی‌های خود را ببرد. هوادار حق دارد همیشه قهرمانی بخواهد. نباید از او گلایه کرد که چرا پس از پنج قهرمانی باز هم جام می‌خواهد. او با این جام‌ها زندگی می‌کند. پرسپولیس هم توان قهرمانی را دارد اما همه چیز به کادر فنی و بازیکنان این تیم در هفته‌های پایانی باز می‌گردد.

قدر پیراهن پرسپولیس را نمی دانند/ استقلال نمی تواند همه را ببرد

انتهای پیام/

منبع