سردار اسماعیلی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در روزهای گذشته و در فضای مجازی به ناحق فیش حقوقی از شرکت گاز استان منتشر شده که مبلغ پرداختی حقوق و مزایا ۱۳۴ میلیون تومان بوده که به هیچ وجه چنین پرداختی در شرکت گاز استان اردبیل انجام نشده است. وی تصریح […]

سردار اسماعیلی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در روزهای گذشته و در فضای مجازی به ناحق فیش حقوقی از شرکت گاز استان منتشر شده که مبلغ پرداختی حقوق و مزایا ۱۳۴ میلیون تومان بوده که به هیچ وجه چنین پرداختی در شرکت گاز استان اردبیل انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی پرداختی حقوق و مزایای کارکنان شرکت نفت بر اساس قوانین ابلاغی و بر مبنای سابقه و مدرک تحصیلی است و به هیچ وجه مبالغ نجومی در پرداختی شرکت گاز برای مدیران ارشد نیز صحت ندارد و ما این پرداختی‌ها را تکذیب می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: عده‌ای سعی می‌کنند در فضای مجازی به بهانه‌های مختلف به ناحق فیش‌های حقوقی نجومی را با دستکاری ارقام منتشر کنند که با همراهی مراجع انتظامی و قضائی به دنبال کشف حقیقت هستیم تا افراد دخیل و فرصت‌طلبی که اقدام به انتشار چنین فیش‌های غیرواقعی را می‌کنند، دستگیر و از طریق مراجع قانونی و قضائی مورد پیگرد قرار گیرند.

اسماعیلی افزود: ما اجازه نمی‌دهیم تا عده‌ای فرصت‌طلب به بهانه‌های واهی حرمت و خدمات کارکنان شرکت گاز را در بخش‌های مختلف با انتشار چنین فیش‌های تقلبی زیر سوال ببرند که از طریق مجموعه‌های نظارتی و انتظامی متخلفان در این زمینه مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم به صورت شفاف و بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده فیش‌های حقوقی پرسنل شرکت گاز را به شکل کامل و شفاف در اختیار مراجع قانونی قرار دهیم تا در صورت بروز کوچک‌ترین تخلف با خاطیان نیز برخورد شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه پرداخت حقوق نجومی در شرکت گاز استان اردبیل اتفاق نیفتاده و حتی دستگاه‌های نظارتی نیز موضوع را در ابعاد مختلف رصد کرده و موارد اعلامی و منتشر شده را خلاف واقع و نادرست تشخیص دادند.

انتهای پیام/

منبع