به گزارش آذرمغان به نقل از مهر، به گزارش خبرنگار مهر، از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند. بر همین اساس، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و […]

به گزارش آذرمغان به نقل از مهر، به گزارش خبرنگار مهر، از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۹۸ نفر از آنها بستری شدند.
بر همین اساس، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۳۵۹ نفر رسید.
تا کنون یک میلیون و ۷۳۹ هزار و ۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند همچنین ۴ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
بر همین اساس، تا کنون ۱۳ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع