حجت الاسلام احمد حسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس با اشاره به اشاعه بی‌حجابی از سوی برخی افراد در جامعه گفت: حجاب قبل از هر چیزی و در مرحله اول موجب حراست و حفاظت از شخصیت و هویت بانوان است. وی افزود: […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس با اشاره به اشاعه بی‌حجابی از سوی برخی افراد در جامعه گفت: حجاب قبل از هر چیزی و در مرحله اول موجب حراست و حفاظت از شخصیت و هویت بانوان است.

وی افزود: هم اقشار مذهبی و هم افشار غیرمذهبی نسبت به خانم هایی که حجاب خود را رعایت می کنند احترام قائل هستند.

فلاحی خاطرنشان کرد: کسانی که در سطح جامعه مرتکب بدحجابی می شوند چند گروه هستند عده ای کسانی هستند که آگاهی لازم نسبت به رعایت و حفظ حجاب خود را ندارند و گروه دوم کسانی هستند که عامدانه دست به این کار می‌زنند و توسط دشمنان ما مورد حمایت هستند.

وی افزود: در مورد کسانی که از سر بی اطلاعی مرتکب بدحجابی می شوند باید فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد و آموزش های لازم به آنها داده شود اما در مورد کسانی که عامدانه و با برنامه‌ریزی شده مرتکب کشف حجاب می‌شوند باید برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

به گزارش فارس، هزاران نفر از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پویشی در سامانه «فارس‌من» از مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه خواسته‌اند با توجه به فراخوان‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ضدانقلاب درباره کشف حجاب و تبدیل شدن برخی افراد به پیاده نظام این جریانات، کشف حجاب به عنوان یک جرم امنیتی لحاظ و ضمن اعلام به عموم مردم، برخورد قاطعی با این نوع جرم‌انگاری صورت گیرد.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس