به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، امید نسیمی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محورهای شمال استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال فعالیت این سامانه‌ها بالغ بر ۵۱۵ هزار تخلف به منظور اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است. وی تصریح کرد: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی ۱۱ ماه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، امید نسیمی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محورهای شمال استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال فعالیت این سامانه‌ها بالغ بر ۵۱۵ هزار تخلف به منظور اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی ۱۱ ماه گذشته در محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر و اردبیل – مغان ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۵۰ سامانه ثبت تخلف جاده‌ای به ثبت رسید، گفت: ۵۱۵ هزار تخلف جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

نسیمی افزود: بیشترین تردد مدت یاد شده مربوط به محورهای اردبیل – آستارا، اردبیل – نیر و اردبیل – مغان محدوده سه راهی صحرا است.

وی خاطر نشان کرد: در ۱۱ ماه گذشته بیش از ۳۸۰ هزار تماس مردمی در حوزه‌های رسیدگی به شکایات حمل و نقل، راهداری و اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی با مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع