فرماندار اردبیل گفت: بعد از ابلاغ مصوبه دولت در خصوص سهمیه بندی آرد نظارت‌ها بر نانوایی‌ها شهرستان اردبیل تشدید شد و در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی ازجمله کم فروشی، فروش غیر مجاز و احتکار آرد داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید محمد اعتماد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرد مورد نیاز ۱۲ باب نانوایی در شهر اردبیل تأمین شده است تا در خدمات رسانی به مردم مشکل نداشته باشند و به صورت شبانه‌روزی فعالیت کنند.

وی گفت: بعد از ابلاغ مصوبه دولت در خصوص سهمیه بندی آرد نظارت‌ها بر نانوایی‌ها شهرستان اردبیل تشدید شد و در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی ازجمله کم فروشی، فروش غیر مجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده و به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل افزود: خواهشمندیم مردم شریف شهرستان نیز با توجه به نیاز خود نان تهیه کنند تا در دسترسی همگان به نان مشکل وجود نداشته باشند و همچنین در صورت مشاهده تخلفات در نانوایی‌ها به دستگاه‌های مربوطه اطلاع رسانی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

سید محمد اعتماد دسترسی راحت مردم به نان و ارتقای کیفیت نان را اولویت اساسی در شهرستان عنوان کرد و گفت: در این زمینه با جدیت پی گیر رفع مشکلات هستیم.

وی گفت: با نانواهای متخلف وفق قانون برخورد می‌شود و نانوایی‌های که خدمات رسانی مناسب و نان باکیفیت به مردم ارائه کنند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/