دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی با همکاری کارشناسان واحد واکنش سریع با جدیت به رصد فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش فضای مجازی ورود پیدا کرده است.

ناصر عتباتی اظهار داشت: دستگاه قضائی با همکاری کارشناسان واحد واکنش سریع با جدیت به رصد فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش فضای مجازی ورود پیدا کرده است و با کسانی که در این زمینه نقش متخلفانه و غیرقانونی داشته باشند با شدت برخورد کرده و آنان را به اشد مجازات محکوم می کند.

وی بیان کرد: در این زمینه اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه نیز همکاری دارند تا بتوانیم با کسانی که سبب ناامنی در فضای مجازی می شوند برخورد کرده و آنان را به سزای اعمالشان برسانیم چرا که هم اکنون فضای مجازی یک بستر ناامن برای انواع فعالیتهای مجرمانه و تخلفات شده که باید حساسیت لازم را در این زمینه به کارگیری کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در برخی موارد اقدامات ارشادی در این زمینه برای برخورد با برخی افراد انجام یافته و از برخی دیگر نیز تعهداتی اخذ شده است و متاسفانه شاهد تشکیل پرونده های متعددی دز مینه های مختلف از جمله فساد و فحشا، ترویج مدلینگ در فضای مجازی و تبلیغ و فروش برخی از اقلام ممنوعه بودیم ولی در ارتباط با تبلیغ و فروش سلاح و تهدید موردی گزارش نشده است.

عتباتی تصریح کرد: اردبیل یکی از استانهای امن و کم مسئله در حیطه امنیتی فعالیتهای ارازل و اوباش است چرا که نظارتهای مستمر و جدی در این زمینه همیشه انجام می شود و به صورت مداوم پیگیر موضوع هستیم تا با متخلفان در این زمینه در اسرع وقت برخورد کرده و آنان را به سزای اعمالشان برسانیم.

وی بیان کرد: از هم استانی‌ها انتظار داریم گزارشات مردمی را در ارتباط با مشاهده هر گونه تخلف در فضای مجازی با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت به مسئله ورود پیدا کرده و متخلفان را به سزای اعمالشان برسانیم که این موضوع در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی و مهم محسوب می شود که باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/