امام جمعه شهرستان گرمی گفت: فضای مجازی رقیب جدی برای متولیان فرهنگی است و باید در مقابل عناصر فرهنگی فعالان کانون‌های مساجد با عزم راسخ به مقابله با این توطئه‌ها بپردازند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، حجت الاسلام یدالله صفری ظهر شنبه در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی اظهار کرد: فضای مجازی رقیب جدی برای متولیان فرهنگی است و باید در مقابل عناصر فرهنگی فعالان کانون‌های مساجد با عزم راسخ به مقابله با این توطئه‌های بپردازند.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند کارهای فرهنگی بیش از گذشته است، گفت: متأسفانه نگاه درجه دوم به مقوله فرهنگ در کشور حاکم است اما این مسئله باید اولویت اول دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باشد.

امام جمعه شهرستان گرمی بیان کرد: «جهاد فرهنگی» و «جهاد تبیین» از وظایف مهم فعالان فرهنگی مساجد است که باید با روحیه مسئولیت پذیر وارد این عرصه شوند زیرا موازی کاری در این حوزه موجب آسیب‌های جدی به کارهای فرهنگی می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری ثبات را برای جریان فرهنگی کشور ضروری دانست و گفت: فرهنگ عامه باید از روزمرگی به دور و از جریانات سیاسی مبرا باشد و متولیان حوزه فرهنگ باید نقش خود را در اعتلای فرهنگ عمومی به جایگاه شایسته ایفا کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حامد صدیقی