به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه «لب‌های عطشان» در اردبیل اظهار کرد: انتقال فرهنگ عاشورا به نسل آینده یک کار عظیم و ارزشمند است که باید به صورت هنرمندانه و در قالب ظرفیت هنری ارائه شود. وی با اشاره به اینکه همه ما موظف به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه «لب‌های عطشان» در اردبیل اظهار کرد: انتقال فرهنگ عاشورا به نسل آینده یک کار عظیم و ارزشمند است که باید به صورت هنرمندانه و در قالب ظرفیت هنری ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما موظف به انتقال پیام عاشورا به آیندگان هستیم، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم آموزه‌های عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) در لابلای تفکرات دشمنان و عنادورزی آنها به دست فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برپایی نمایشگاه‌هایی در قالب معرفی قیام عاشورا را مهم ارزیابی کرد و گفت: ماه محرم فرصت مهمی برای انتقال فرهنگ اسلامی و دینی به نسل نوجوان و جوان جامعه است که باید از این فرصت برای هدایت دینی جوانان استفاده کنیم.

محمدی اصل افزود: امروز همه ما وظیفه داریم تا پیام عاشورا را به آیندگان انتقال دهیم و کار ارزشمند عوامل برگزاری نمایشگاه «لب‌های عطشان» همان انتقال پیام و فرهنگ عاشورا به جامعه و نسل‌های آتی است.

وی پایداری اسلام را از برکات فرهنگ عاشورا، خون امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت دانست و خاطرنشان کرد: حماسه حسینی راز پیروزی و رمز تداوم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقارن داشتن با ماه محرم اسلامی ثمره‌اش رسوایی طاغوت بود و فتنه ۸۸ را عاشورا رسوا کرد و عاشورا سبب شد تا چهره واقعی دشمنان داخلی و خارجی و نقشه‌های شوم آنها برملا شود.

انتهای پیام/

منبع