یوسف صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیشترین تمرکز ما در عرصه تولید و کمک مؤثر به گسترش فرهنگ کارآفرینی است تا در این استان بتوانیم به شاخص‌های مطلوب دست پیدا کنیم. وی نیروی انسانی ارزان به همراه انرژی ارزان و شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب را بستر مطلوب […]

یوسف صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بیشترین تمرکز ما در عرصه تولید و کمک مؤثر به گسترش فرهنگ کارآفرینی است تا در این استان بتوانیم به شاخص‌های مطلوب دست پیدا کنیم.

وی نیروی انسانی ارزان به همراه انرژی ارزان و شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب را بستر مطلوب در توسعه و تحول اقتصادی و اعتلای فرهنگ کارآفرینی عنوان و خاطرنشان کرد: ضعفی که در این استان به چشم می‌خورد پایین بودن شاخصه آموزش نیروی انسانی است که این نقیصه را باید با گسترش برنامه‌های آموزشی برطرف کرد.

کارآفرین منتخب کشور افزود: آموزش محوری در راس برنامه‌های مجموعه تولیدی و گروه صنعتی یحیی قرار گرفته و امیدواریم با مزایای منحصربه‌فرد این استان در بخش تولیدی و صنعتی بتوانیم سرمایه‌گذاران زیادی را شناسایی و به استان دعوت کنیم.

صدیقی به اقدامات شاخص عام‌المنفعه گروه صنعتی یحیی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر با تهیه و توزیع ماسک‌های استاندارد در مناطق شهری و روستایی سعی کردیم تا حفظ سلامت مردم را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار دهیم.

وی فعالیت‌های فرهنگی، حمایت از تیم‌های ورزشی و کمک به تعمیر و تجهیز مدارس را از جمله این اقدامات و فعالیت‌های عام‌المنفعه دانست و بیان کرد: سعی ما بر این است تا در بحران‌ها و مشکلات و تنگناها در کنار مردم قرار بگیریم و رسانه‌ها نیز باید در کنار بیداری مسئولان کاستی‌ها را نشان دهند تا ترمیم و اصلاح را شروع کنیم.

مدیرعامل گروه تولیدی یحیی گفت: چالش اساسی ما در این استان پایین بودن فرهنگ کار و تلاش و کمرنگ بودن نظم و انضباط در محیط‌های کاری است که برای زدودن این مشکل بهتر است همچون کشورهای پیشرفته به کار و تولید بهای بیشتری بدهیم.

انتهای پیام/

منبع