مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با حضور سردار حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل برگزار شد.

سردار حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در این مراسم گفت: ناجا همواره باید مظهر اقتدار، رأفت و رحمت در جامعه باشد و اصلی ترین ماموریت نیروی انتظامی حفظ و ارتقا نظم، امنیت و آرامش و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: این ماموریت با آگاهی و اشراف و اقتدار عملیاتی می‌شود که نتیجه آن همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.
سردار حسینی رسیدن به بالاترین سطح در حوزه دفاعی و امنیتی کشور را یادآور شد و گفت: دشمنان انقلاب جرات روبرویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و حفظ آرامش و مقابله با هجمه های دشمنان از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل، شهرستان گرمی را به لحاظ داشتن شاخص‌های امنیتی جز شهرستان‌های برتر برشمرد و افزود: بی‌شک رسیدن به این شاخص‌ها بدون همراهی مردم و مسئولان امکان پذیر نیست.
سردار حسینی اقتدار و توجه به قانون را از دیگر شاخصه های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد.
علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی نیز در این مراسم داشتن آگاهی، هدف، قدرت و مسئولیت را از جمله مولفه‌های اصلی برای رسیدن به پیروزی دانست و گفت: نتیجه اقتدار ولایت در کشور، وجود وحدت و هم‌گرایی در جامعه است.
فرماندار شهرستان شاخص‌های امنیتی شهرستان گرمی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار در شهرستان به برکت وجود همین امنیت است.
علی بهشتی با بیان اینکه عزت و اقتدار دو شاخصه ارزشمند برای نیروهای پلیس است افرود: اقتداری که مورد پذیرش مردم و جامعه برای ایجاد آرامش و امنیت باشد مورد نظر است.
در این مراسم سرهنگ محمد رضا کشوری‌خواه به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گرمی معرفی و از خدمات و تلاش‌های سرهنگ الیاس دلیر قدردانی شد.

  • نویسنده : رضا عطایی