به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین به ایام فاطمیه اشاره و اظهار کرد: ذکر فاطمه زهرا «سلام الله» یکی از اذکار مشهوری است که برای مسلمانان و شیعیان به یادگار مانده است این ذکر یک دقیقه زمان می‌برد اما در زندگی انسان بسیار مؤثر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین به ایام فاطمیه اشاره و اظهار کرد: ذکر فاطمه زهرا «سلام الله» یکی از اذکار مشهوری است که برای مسلمانان و شیعیان به یادگار مانده است این ذکر یک دقیقه زمان می‌برد اما در زندگی انسان بسیار مؤثر است و برای انسان عاقبت به خیری می‌آورد.

وی به بندگی خدا اشاره کرد و گفت: بانوان ما باید با اقتدا به مکتب حضرت فاطمه زهرا «س» مراقب حجاب خود باشند و دست از نماز خود برندارند.

حجت‌الاسلام نظرپور به خلق حماسه ۹ دی و دشمن شناسی مردم ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما دیگر در عرصه‌های نظامی نمی‌تواند در مقابل ایران کاری پیش ببرند و چاره‌ای جز نفوذ فرهنگی ندارند بنابراین باید آگاهی کافی به مردم بدهیم تا شیطان نتواند به مردم نفوذ کند.

وی یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت و اضافه کرد: سردار سلیمانی فقط با خدا معامله داشت و شجاعت سردار سلیمانی زبان زد بود حتی دشمنان هم به شجاعت وی اعتراف می‌کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نمین، سردار سلیمانی را نظامی تمام عیار خواند و گفت: وی تحصیلات نظامی نداشت اما یک نابغه جنگی بود و در تمام مسائل جنگی نظرات سازنده ارائه می‌کرد.

وی ادامه داد: دید سردار سلیمانی به مسائل مسلمانان مختص ایران نبود بلکه نگاه وی فراملی بود و دنبال مصالح و منافع مسلمانان و شیعیان در کل منطقه و جهان بود.

حجت‌الاسلام نظرپور به محبوبیت سردار سلیمانی در بین مسلمانان و دنیا اشاره و بیان کرد: علت محبوبیت فراگیر حاج قاسم تنها اراده الهی است خداوند اراده کرده است که حاج قاسم را محبوب قلوب انسان‌ها کند.

انتهای پیام/

منبع